منوی اصلی
Skip Navigation Links

تازه ترین ارسال ها
* چگونه روزه ی خود را به امضای امام زمان برسانیم؟

* حجت زمان عجل الله تعالی فرجه الشّریف و ماه رمضان

* ولادت باسعادت منجی عالم بشریت مهدی فاطمه علیها سلام

احقاق حق حضرت زهرا اطهر سلام الله علیها


پس از رحلت پیغمبر صلی الله علیه و آله و سلم امت او از مهاجر و انصار اجر رسالت ایشان را با آتش بر در خانه ی بضعه و پاره جیگرش حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها دادند، بانویی که پیغمبر در شان ایشان می فرماید:

امام صادق علیه السلام، جدم رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: کسی که پس از من به دخترم ستم کند و حقش را غصب نماید و او را به قتل رساند ملعون است. (کنزالفوائد ج28 ص269)

امام کاظم علیه السلام از پدرش روایت نمودند که رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در حال احتضار انصار را خواست و به آنان فرمود: ای گروه انصار وقت جدایی رسیده بدانید که درِ فاطمه درِ من است و خانه او خانه من، هر که حرمت او را هتک نماید همانا که حرمت پرده خداوند را هتک کرده است. ابوالحسن بسیار گریست و بقیه سخنش را قطع کرد و فرمود: به خدا قسم که حرمت پرده خدا را هتک کردند، به خدا قسم که حرمت پرده خدا را هتک کردند، به خدا قسم که حرمت پرده خدا را هتک کردند. (بحارالانوار ج22 ص476)

اما افسوس که این امت به سخنان پیغمبر صلی الله علیه و آله و سلم توجه نکردند و فدک را که حق مسلم فاطمه الزهرا سلام الله علیها بود را غصب نمودند، که پس از غصب اموال آن بانوی دو عالم، ایشان به مسجد آمدند و از خلیفه ی اول ابوبکر،حق خویش را مطالبه نمودند، و پاسخ هایی واهی از آن غاصب شنیدند که در این جا به اشکالات سخنان ابوبکر و احقاق حق ام ابیها حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها می پردازیم:

1-  ابوبکر در ابتدا می گوید: رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم نسبت به مومنان مهربان بوده و با بزرگواری رفتار می کرد. می گوییم: پس چرا کسی که ادعای جانشینی پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم را دارد با دختر رسول صلی الله علیه و آله و سلم آن چنان رفتاری دارد و خانه اش را به آتش می کشد؟

2- می گوید: محمد صلی الله علیه و آله و سلم پدر توست نه پدر سایر زنان...

می گوییم: در جنگ حنین وقتی دختر حاتم طایی اسیر شد، پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم دستور آزادی آن دختر را داد چون پدرش صفات مومنین را دارا بود و با فرزندان بزرگوار باید بزرگوارانه رفتار کرد اما چرا با دختر رسول صلی الله علیه و آله و سلم چنان رفتار قبیحانه و ددمنشانه انجام دادند؟

3- می گوید: پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم برادر شوهر تو بود، و علی علیه السلام  برگزیده او و بهترین یاور او و از برترین ها بود....

می گوییم: با این همه صفات و ترجیحات علی علیه السلام  و اعترافات خود خلیفه ابوبکر چه صفات مرجحه ای و چه برتری هایی نسبت به علی علیه السلام  داشت که باید به عنوان جانشین انتخاب می شد؟!!!!!!

4- می گوید: دوستدار شما رستگار و سعادتمند است و دشمنان شما شقی بدبخت و  زیان کارند....

می گوییم: دوست به چه کسی می گویند و دشمن چه رفتاری دارد که به صفت دشمن موصوف می شود؟؟؟؟

5- می گوید: شما خاندان پاک رسول صلی الله علیه و آله و سلم و برگزیدگان خدا هستید....

می گوییم: منظور از پاکی طهارت مقابل نجاست نیست بلکه علاوه بر پاکی جسمانی مراد پاکی روحی است زیرا فاطمه یعنی از هر بدی دور است. و بتول است یعنی در اخلاق حسنه بی نظیر است. و صدیق است یعنی در رفتار و گفتار صادق است، پس به چه دلیل حرفش قبول نمی شود؟؟؟

6- می گوید: شما راهنمای ما به سوی خیر و رهبری به سوی بهشت...

می گوییم: وقتی اعتراف به امامت و رهبری می شود چون صفت صداقت و خردمندی در وجود مبارک صدیقه سلام الله علیها موجود می باشد پس چرا فرمایشات هادی و هدایت گر نادیده گرفته شده و برخلاف آن رفتار شد؟؟؟؟؟

7- می گوید: حق از تو گرفته نشده است و کسی گفتارت را تکذیب نکرده است...

می گوییم: پس غصب فدک به چه معناست. وقتی بخشش فدک از طرف خدا و رسول و ادعای حضرت فاطمه سلام الله علیها رد می شود آیا تکذیب صدیقه طاهره سلام الله علیها نیست؟؟؟؟؟

8- می گوید: من از نظریه و رای رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم تجاوز نکرده ام...

می گوییم: حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم هر چه می گوید وحی الهی است، آیا بعد از نزول آیه بلاغت و شرح واقعه غدیر آیا جانشین حقیقی علی علیه السلام  نبود؟؟؟؟ مخالفت با آیات و احادیث آیا مخالفت با رسول صلی الله علیه و آله و سلم و قرآن و خدا نیست؟؟؟؟

9- می گوید: درآمد فدک در راه خرید اسلحه مصرف می شود...

می گوییم: اگر دفاع از اسلام خیلی مهم است پس چرا عده ای دستور صریح رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم را در همراهی سپاه اسامه نادیده گرفتند، اگر دفاع از اسلام خیلی مهم است چرا این امر را به دست مدافع حقیقی یعنی علی بن ابیطالب علیه السلام  نمی سپارند؟؟؟؟

10- می گوید: در این تصمیم گیری عموم مسلمانان شرکت داشتند و اجماع کرده اند....

می گوییم: اجماع یعنی چه؟ آیا بیعت عمر، ابوعبیده، اسید بن حضیر و سالم با ابوبکر در سقیفه اجماع همه مسلمین می باشد؟؟؟؟ پس مخالفت دیگر اصحاب پیغمبر با این بیعت چه؟؟؟؟

11- می گوید: آن چه در اختیار من است از اموال من به شمار می آید به دستور شما به هر صورت که بخواهید عمل می کنم....

می گوییم: آن چه در اختیار توست از کجا آورده ای؟؟؟؟ اصل خلافت تو غیر قانونی است. آن چه مال تو نیست بذل و بخشش می کنی؟؟؟؟

وای بر تو! به فاطمه ی سلام الله علیها ستم کرده ای که خداوند به ستم کننده به فاطمه سلام الله علیها وعده ی آتش و غضب داده است....

 


آرشیو مطالب
Skip Navigation Links

دلنوشته ها
 این بخش در حال
به روزرسانی می باشد

تصاویر سایت
 این بخش در حال
به روزرسانی می باشد