منوی اصلی
Skip Navigation Links

تازه ترین ارسال ها
* چگونه روزه ی خود را به امضای امام زمان برسانیم؟

* حجت زمان عجل الله تعالی فرجه الشّریف و ماه رمضان

* ولادت باسعادت منجی عالم بشریت مهدی فاطمه علیها سلام

امام مهدی علیه السلام در کلام صدیقۀ طاهره سلام الله علیها

حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها فرمودند: رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم به من فرمودند: ای فاطمه! تو را بشارت باد به اینکه مهدی علیه السلام از نسل توست.( کشف الغمه ج 3 ص 90 )

حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا سلام الله علیها فرمودند: این لوحی است که خداوند عزوجل آن را به رسولش محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم اهدا نمود. در این لوح نام پدر و همسر و فرزندانم و نام اوصیا و امامانی که از نسل فرزندم حسین علیه السلام هستند ذکر شده است. پدرم رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم آن را به من بخشیده تا با نگاه کردن در آن دلم شاد شود. که در آن یک یک اسامی و القاب و کنیه های اهل بیت معصومین و امامان علیه السلام نوشته شده تا این که به نام مبارک حضرت بقیه الله عجل الله تعالی فرجه الشریف می رسد و می فرمایند: آن گاه پس از او( امام حسن عسگری علیه السلام ) حجت خویش را با آمدن فرزندش قیام کننده آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف که رحمت واسعه برای جهانیان است تکمیل خواهم نمود. قدرت و کمال موسی علیه السلام  ، عظمت و نور عیسوی علیه السلام و صبر ایوب علیه السلام همه را در او می بینید. او در زمانی خواهد آمد که دوستان من خوار شده و چون مغولان و دیلمیان مشرک سرافکنده گشته و به آتش کشیده می شوند . سرهای آنها به عنوان هدیه به اطراف و اکناف فرستاده می شود و ترسان و لرزان می شوند. زمین از خون آنان رنگین می شود و هلاکت و فریاد و شیون در بین زنانشان همه گیر می شود آنان به حقیقت حجت و اولیای من در زمین خواهند بود . به واسطه ی اینان هر فتنه کور و سیاه را از خلق دور خواهم ساخت و با آنها حرکت های ظریف و پنهان کشف می شود و قید و بندها و زنجیرهای بندگی از دوش خلق برداشته می شود. صلوات و رحمت خداوند بر آنان باد، اینان همان هدایت یافتگانند. ( رجال نجاشی ص 360 )

حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا سلام الله علیها فرمودند: او مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف کسی است که خداوند شرق و غرب زمین را به دست او می گشاید. ( بحارالانوار ج 36 ص 307 )

 

 


آرشیو مطالب
Skip Navigation Links

دلنوشته ها
 این بخش در حال
به روزرسانی می باشد

تصاویر سایت
 این بخش در حال
به روزرسانی می باشد