منوی اصلی
Skip Navigation Links

تازه ترین ارسال ها
* چگونه روزه ی خود را به امضای امام زمان برسانیم؟

* حجت زمان عجل الله تعالی فرجه الشّریف و ماه رمضان

* ولادت باسعادت منجی عالم بشریت مهدی فاطمه علیها سلام

محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله

حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا سلام الله علیها فرمودند: " و إزیلت الحرمة عند مماته و تلک ولله النازلة الکبری و المصیبت العظما" به خدا قسم که مصیبت بزرگ شهادت رسول خدا صلی الله علیه و آله نیست بلکه مصیبت کبری و فاجعه عظما از بین رفتن حرمت ها ست.(بحارالانوار ج 29 ص 226)

سال هاست که از شهادت پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله سپری شده، اما دشمنان رسول اکرم صلی الله علیه و آله آن زنا زادگان سفیانی و صهیونیسم با نشر اکاذیب و توهمات بی اساس بر خاندان عترت هجوم آورده اند تا همه ی حرمت ها را از بین ببرند و چه مصیبتی از این بالاتر...

به گزارش خبرگزاری ابنا روز چهارشنبه  24 ژانویه بر روی جلد مجله منحوس شارلی ابدو فرانسوی کاریکاتوری موهن از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله چاپ شد که سران استکبار امریکا و فرانسه و انگلیس از این حرکت هتاکانه اعلام رضایت مندی نموده و حمایت همه جانبه ی خود را اعلام کردند، که به حکم آزادی بیان، اجازه ی هر توهینی به مقدسات مذهبی را داده اند. و جالب است که در میان تمامی مذاهب فقط دین مبین و پاک اسلام است که مورد هجوم اهانت قرار می گیرد و سالهاست که دولتهای به ظاهر متمدن با اهانت به قرآن و حضرت زهرا سلام الله علیها و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در دانمارک و فرانسه و انگلیس و امریکا دشمنی خود را با خدا و اهل بیت و اسلام  و مذهب علنی فریاد می زنند. دشمنی با پیامبری که خداوند او را پیامبر رحمت برای تمامی جهان معرفی کرده است.

"و ما أرسلناک  الّا رحمة للعالمین"  و ما تو را جز رحمتی برای جهانیان نفرستادیم.(انبیا107)

و او رحمتی است برای تمام بشریت نه تنها برای زمینیان، بلکه برای آسمانیان نیز رحمت است. و تمامی علم و دانش و فهم و تمدن در عالم مدیون و مرهون وجود پیامبر عظیم الشأن اسلام و آیین آسمانی اوست که همه ی فلاسفه و علما به حقیقت آن اذعان دارند. حال این به اصطلاح انسانهای متمدن که نشر علوم و فنون و نجوم و ریاضیات و  تمدن و ... را از صدقه سر نشر علم توسط پیامبر اکرم صَلّی الله عَلیهِ وَ آلهِ و سَلّم را دارند، جسارت کرده و با طرحی موهون از آن حضرت سعی بر پوشاندن حقیقت مقام و منزلت رسول خدا  صلی الله علیه و آله را دارند.

پیامبری که در قرآن از او اینگونه یاد شده: "و إنّک لَعلی خُلقٍ عظیم.." به راستی تو دارای اخلاق عظیم و برجسته ای هستی..(قلم4)

پیامبری که حتی با دشمنان خود که او را مورد سخت ترین اهانت ها و سنگباران قرار می دادند، در آن هنگام که  همسرش زخم های او را مرهم می گذاشت، می فرمودند: خدایا قومم را به خاطر اهانت و سنگباران من ببخش زیرا آنها ( از مقام ربوبیت و رسالت ) آگاهی ندارند.

پیامبری که با رفتار ملایم و نرمش نسیم سحر را خجل می سازد و هر دشمن سنگدل خویش را در مقابل مهربانی و رأفت خود نرم می سازد. آیا هیچ وجدان بیدار و خرد با انصافی می تواند ایشان را خشونت طلب معرفی کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سراسر تاریخ نشان از فضائل و مناقب و درایت و رأفت پیامبر حق صلی الله علیه و آله دارد که هر پوینده ی حقیقتی را به تأمل وا می دارد و او را با کمترین جستجو در تاریخ به سوی حق و حقیقت هدایت خواهد کرد.

السلام علیک یا رحمة للعالمین

 بدین وسیله سایت ظهور منجی از  آنها اعلام برائت می نماید و بیان می دارد:

 آگاه باشید! که ای دشمنان خدا با این اهانت ها راه به جایی نخواهید برد چرا که " مشرکان همواره می خواهند نور خدا را با سخنان باطل خود خاموش کنند ولی خدا جز این که نور خود را کامل کند نمی خواهد هر چند کافران خوش نداشته باشند." (توبه آیه 32 ). اما خواست خداوند بر این است که این خاندان را پاک و تطهیر حفظ نماید پس چه جای جولان برای معاندین حق . البته از آن دشمنان خدا این رفتارها بعید نیست زیرا سالهاست یهود و حامیانش که دشمن دیرینه ی رسول حق هستند عزم بر کندن بنیان آل الله را دارند و از هر فرصتی برای ضربه زدن بر دین پیامبر و اهل بیت او استفاده می کنند. گاه با حمایت از کشتار و قتل عام شیعیان و گاهی با حمایت از هتک حرمت های هر ساله !کور خوانده اید خداوند حافظ و نگهبان دین خود است و از دشمنان خود سخت انتقام گیرنده ...!

http://www.xum.ir/image/bJ93

کسی که کاریکاتور پیامبر اکرم صَلّی الله عَلیهِ وَ آلهِ و سَلّم را درست کرده بود، به طور طبیعی کل بدنش سوخته است؛ دانمارک راجع به این مسأله در حال تحقیق است. به والله قسم کسی به اسم محمّد صَلّی الله عَلیهِ وَ آلهِ و سَلّم سوگند خورده است که پیامبر صَلّی الله عَلیهِ وَ آلهِ و سَلّم را در خواب دیده است که به او فرموده: از طرف من به مسلمانان بگو هرکس این خبر را به مردم اطلاع دهد بعد از 4 روز خبر بسیار خوبی به او می رسد و هرکس این خبر را نادیده بگیرد دچار مشکل بزرگی می شود.

 

 پیروان راستین پیامبر رحمت صَلّی الله عَلیهِ وَ آلهِ و سَلّم بیدارند، پس بترسید از روزی که مسلمین جهان به راه بیفتند و زیر گامهای خود استکبار را له کنند.

یاربَّ مُحَمَّدٍ عَجِّل فَرَجَ آلَ مُحَمَّد

یا رَبَّ مُحَمَّدٍ اِحفَظ غَیبَتَ مُحَمَّد

یا رَبَّ مُحَمَّدٍ اِنتَقِم لِإبنَتِ مُحَمَّد




آرشیو مطالب
Skip Navigation Links

دلنوشته ها
 این بخش در حال
به روزرسانی می باشد

تصاویر سایت
 این بخش در حال
به روزرسانی می باشد